Followers

Tuesday, July 23, 2013

MENGAPA B17 BEGITU DI TAKUTI OLEH PARA DOKTOR?


“Seketika dahulu saya terbaca kisah sedih dalam akhbar mengenai seorang anak muda melafazkan akad nikah di wad icu bersebelahan ibunya yang sedang tenat akibat barah rahim. Ibunya meninggal dunia namun sempat menyaksikan anaknya dinikahkan dihadapannya. Doktor telah pun berputus asa merawat barah rahim ibu malang tersebut setelah mencuba pelbagai kaedah kecuali satu “menyarankan kepada wanita malang tersebut supaya mencuba terapi B17.

Saya percaya si anak tadi tidak mendapat info mengenai terapi B17 yang merupakan kaedah yang amat berkesan dan tidak pun semahal mana jika di buat di peringkat awal barah dikesan. Para pakar perubatan terapi B17 menyatakan “sebaik saja vitamin B17 memasuki ke dalam badan anda ia akan menyerang sel kanser secara “DIRECT HIT” umpama api yang membakar kayu kering”.
 
Seorang lagi doktor perubatan alternatif menyatakan:
 “JIKA ANDA DISAHKAN MEMPUNYAI KANSER DAN DOKTOR TIDAK LAGI BOLEH BERBUAT APA2, HENDAKLAH ANDA MEMAKAN SEBERAPA BANYAK BIJI APRIKOT DENGAN SEBERAPA SEGERA”.

“Semenjak 18 tahun yang lampau para ahli sains yang terkenal telah merumuskan apabila sseorang itu makan biji aprikot komponen yang terdapat didalamnya akan 100 peratus mencegah kanser membiak di dalam badan dan ia akan membunuh sel kanser yang sedang membiak. Selepas kenyataan ini dikeluarkan syarikat-syarikat farmasi gergasi di Amerika telah melobi FDA untuk menghalang tersebarnya maklumat penting ini dan menghalang penjualan produk-produk berkaitan B17. Pada masa yang sama mereka mencipta pelbagai jenis dadah sintatik dan diuji oleh FDA dan yang peliknya ia segera mendapat pengiktirafan FDA dan dipasarkan ke seluruh dunia.

Lebih malang lagi untuk menjadikan monopoli penjualan dadah kimoterapi, mereka telah melobi FDA menguatkuasakan pengharaman ini dengan mengeluarkan undang-undang bahawa doktor di larang dengan apacara sekalipun untuk menggunakan vitamin B17 keatas pesakit kanser. Termasuk dalam kesalahan ini ialah memberi nasihat berkenaan B17 kepada pesakit.

Doktor yang berbuat demikian akan digantung lesen perubatan mereka. Dan ini telah mencengkam dengan teruk pengetahuan dan pengembangan vitamin B17 diseluruh dunia. Sehingga kehari ini semua doktor-doktor perubatan hanya mengesyorkan 3 cara sahaja untuk merawat kanser iaitu pembedahan untuk membuang tumor, tembakkan radiasi untuk mengecutkan tumor dan kimoterapi untuk membunuh sakibaki sel kanser yang telah merebak kebahagian lain badan. Dan ketiga tiga cara ini mendapat pengiktirafan dunia perubatan walaupun stastistik yang ada menunjukkan ramai pesakit kanser mati di katil hospital dalam keadaan yang amat menyedihkan.

Seorang yang saya kenali mengidap kanser payudara telah pergi ke hospital untuk membuat pemeriksaan mengenai kesakitan di bahagian payudara. Semenjak dari itu dia tidak pernah keluar dari hospital sehinggalah kematiannya. Inilah jenayah di dalam pengubatan kanser, membunuh dalam kebenaran atau “license to kill” dan anda tidak boleh mengambil apa-apa tindakkan undang-undang kerana ia ia telah termaktub dalam buku-buku perubatan.
 
Biarkan undang-undang berjalan begitu kerana anda dan saya tidak ada bidang kuasa untuk memikirkan perkara-perkara yang sedemikian. Namun kita diberi kebebasan dari segi undang-undang samada untuk menggunakan atau tidak kaedah yang disyorkan oleh para doktor. Ramai orang sebenarnya yang dengan penuh yakin mengenepikan nasihat kimoterapi dan mereka beralih kepada kaedah perubatan alternatif dan ramai yang telah kembali sihat.

TESTIMONI 1

“Saya ingin berkongsi pengalaman dengan saudara/i yang menghidap kanser kolon (Colon ca.) ataupun salah seorang dari anggota keluarga anda. Pada November 2009 suami saya telah menjalani pembedahan usus kerana terdapat ketumbuhan, kemudian di hantar ke K.L setelah laporan diperolehi suami saya disahkan menghidap kanser usus Tahap 3.
 
Setelah berbincang dengan pakar, rawatan untuk suami saya hanyalah kemoterapi untuk kanser tahap 3 keatas untuk menambah survival rate 4 ke lima tahun dengan kos RM80,000 – 100,000 kononnya yang terbaik tapi bila saya tanya kesembuhan pakar berkenaan tidak dapat memberikan apa-apa jaminan.
 
Pada mulanya saya merasakan seperti langit runtuh menimpa saya, namun saya berserah kepada Tuhan saya terus berdoa disamping minta petunjuk darinya. Akhirnya kami bertemu dengan hamba Tuhan yang baik hati bukan 1 tapi 2 orang.

Pertama suami saya dirawat dengan herba selama 60 hari kemudian orang baik hati yang kedua seorang sahabat mengesyor dan memperkenalkan kepada saya tentang B17 daripada biji Aprikot, suami saya telah mengambil produk ini selama sebulan. Pada 23/3/2010 kami telah menjalankan satu lagi pemeriksaan ct scan dan ujian darah untuk menentukan keadaan kanser suami saya.
 
Selepas 3 hari kedua dua keputusan itu telah kami perolehi. Disahkan sel-sel kanser telah tiada dalam badan dan darah suami saya, kami amat bersyukur kepada yang maha kuasa dengan anugerahnya. Untuk makluman, kami menolak rawatan kemoterapi oleh yang demikian tips dari saya kepada semua yang mengalami kanser atau keluarga jangan anggap penyakit ini sesuatu yang mustahil untuk sembuh.

Fikirlah secara positif:-
1. Berdoa
2. Berikhtiar mencari ubat (disyorkan herba, terutama dengan B17)
3. Jaga pemakanan (sayuran segar/buah-buahan segar)
4. selepas sembuh bersyukur dan teruskan berdoa.

Perlu diingat B17 boleh diambil walaupun anda sedang menjalani kimoterapi. Namun tempoh penyembuhan menjadi amat perlahan berbanding mereka yang tidak membuat kimoterapi. Ini disebabkan apabila anda membuat kimoterapi ia akan menjejaskan sistem imunisasi badan yang amat penting untuk melawan tindakbalas virus-virus dan mikrob-mikrob lain yang menyerang tubuh anda.
 
Bukan lagi menjadi rahsia bahawa mereka yang membuat kimoterapi terdedah dengan pelbagai alahan. Jika mereka demam atau selsema yang biasanya tidak memudaratkan, namun ia akan menjadi tersangat teruk dan ada banyak kes-kes yang menunjukkan pesakit-pesakit ini mati bukan kerana kanser tetapi kerana lemahnya imune system untuk menghadapi serangan virus-virus. Untuk kes-kes seperti ini, anda perlu segera membina sistem imunisasi anda dengan mengambil banyak vitamin C dan mineral-mineral lain.
 
Sebaik baiknya anda perlu berbincang dengan doktor anda untuk menjarakkan jadual kimoterapi anda untuk memberi peluang kepada badan untuk membina semula sistem imunisasi anda. Kebiasaanya doktor akan membuat analisis darah untuk mendapatkan bacaan tahap kanser dan sekiranya bacaannya telah menurun sedikit dari rekod yang lepas hasil pengambilan B17 anda boleh berunding dengan doktor anda untuk temujanji yang berikutnya.
 
B17 kebiasaanya mengambil masa sehingga 3 minggu untuk menunjukkan tanda2 penurunan bacaan kanser anda, dengan syarat anda mengambilnya dengan disiplin yang tinggi dan mengelakkan makanan-makanan yang menyuburkan lagi sel kanser anda.”

TANYA DIRI ANDA..???

Apa ikhtiar anda untuk diri anda sendiri, ibu/ayah , atuk/nenek, saudara mara / kawan yang menghidap kanser

Anda tahu anda ada pertalian darah dengan mereka yang menghidap kanser tapi masih buat rilek jek. Takkan nak tunggu kena detect dgn doktor baru nak sibuk mencari penawar
 
Kalau anda seorang yang kaya-raya, berharta & banyak duit untuk membayar bil hospital & kos perubatan yang semakin TINGGI atau insuran anda "cover" untuk penyakit KANSER & penyakit-penyakit KRONIK yang lain sila abaikan jek info di atas. Jangan buang masa anda

Ingatlah MENCEGAH lebih baik dari MERAWAT

 Pastikan anda hidup sihat & sentiasa bersedia dengan mengamalkan pemakanan baik.

 Kawal sel jahat di dalam tubuh badan anda dengan mengamalkan memakan Apricon Vitamin B17

 Dapatkan harga terendah di pasaran Malaysia dari kami

 Hubungi kami untuk keterangan lanjut

P/S: Membantu kepada yang memerlukannya… mencegah lebih baik dari mengubati.

4 comments:

juanda said...

Salam. Macamna kami boleh dapatkan vitamin aprikot b17?

Anonymous said...

Di mana kami boleh dapatkan vit.b 17 ini encik?

prince Amiey said...

Kat mana yer nak dapatkan b17 ni

Zuraida said...

Boleh telefon 0193569188 Zuraida atau Faizal 0129388669 utk pesanan pembelian