Followers

Saturday, January 5, 2013

Tahukah Anda..??? #Kanser-B17

Tahukah anda setiap manusia mempunyai sel kanser dalam badan mereka?

Tahukah anda sel-sel kanser ini tidak akan dapat dikesan melalui ujian biasa sehingga ia telah berganda hingga tahap bilion.

Apabila seseorang diberitahu bahawa dirinya telah bebas daripada sel kanser, ia cuma memberi makna bahawa ujian yang dijalankan tidak mampu mengesan sel kanser ini sehingga ia membesar kepada satu saiz yang boleh dikesan.

Kanser merupakan satu penyakit minda, badan dan spiritual. Sikap yang proaktif dan positif dapat membantu melawan penyakit kanser.

Sikap seperti pemarah, pendendam dan sering berasa kecewa mampu membuatkan tubuh anda menjadi lebih stress dan dalam keadaan asidik. Oleh itu, jadilah seseorang yang mempunyai sifat penyayang dan pemaaf serta belajar untuk relaks.

Nikmatilah hidup anda tanpa rokok dan amalkan gaya hidup yang sihat. Vitamin B17 dikatakan mampu merawat & mencegah kanser.

Bagi sesetengah individu agak sukar untuk mempercayainya. Namun, sebenarnya Vitamin B17 ini telah lama ditemui dan terbukti mampu membantu terapi kanser. Vitamin B17 adalah penawar semulajadi yang terdapat pada lebih 1200 jenis tumbuh-tumbuhan atau buah-buahan terutamanya Biji Aprikot.

Mencegah adalah lebih baik daripada merawat.

2 comments:

Anonymous said...

maaf mau tanya untuk mendapatkn biji aprikot itu gimana caranya?dan harga untuk ke negara indonesia berapa?
Aku perlu banget obat trsbt untuk penyakit papahku(kanker kandung kemih)?

D' Aprikot Enterprise said...

Harganya Kapsul 300 biji sebotol
(Ringgit Malaysia) RM150.00.
Cara pemakanannya, 5 biji 3 kali satu hari.

Jika berminat boleh buat pembayaran melalui Western Union atau Bank Indonesia (BNI) ke akaun Mayban 5622-1811-0516 atas nama syarikat D' Apprikot Enterprise. Dan saya akan kirimkan pesanannya melalui courier service.

Selalunya jika kurier dari Malaysia ke Indonesia (Jakarta) ambil masa 2 ke 3 hari bekerja. Jika bahagian atau bandar2 lain akan mengambil masa 4 hingga 5 hari bergantung kepada kawasannya.

Yang penting sekali, melalui website/blog saya, kamu patuhi pantang larang pemakanan yang disertakan. In Shaa Allah... pasti akan sembuh....